zondag 24 januari 2016

De A van...

Alligator!
Er is een leuke challenge aan de gang op Ravelry bij welovecozy
Bij elke letter van het alfabet heeft Saskia een patroon gemaakt met iets van een dier.
Inmiddels is patroon 4 al verschenen.
Maar hier is dus nummer 1.
De krokodil is lekker op naald 5 gehaakt met acryl van Zeeman, helemaal in stokjes.
Dat ging dus lekker snel.
Het is eigenlijk een tochtslang maar ik ga hem gebruiken als accessoire bij mijn liedjesactiviteit.
Zal een giller gaan worden, dat weet ik nu al!
Een echte krokodil die in de billen bijt! Haha.
De patronen (gratis) zijn in het Engels en in het Nederlands en je kan haar ook volgen op Facebook.
Gewoon even haar blog bezoeken en je vindt er alles wat je weten wil.




                                                  groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Haha, geweldig! Ik heb ook al even gekeken naar B, C en D. Leuk, hoor!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat wordt zeker een feest! (Ken het liedje wel)
    Die heb je echt gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaah gaaf hoor! dat wordt idd een giller!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een uitdaging, zeker voor haaksters superleuk. Helaas ben ik een breister, dus ik ga niet meedoen. Je alligator is in elk geval heel knap hoor!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen