donderdag 7 januari 2016

Verrassingen vervolg...

Allereerst ook de beste wensen voor 2016 van mij!
Hopelijk wordt dit een wat meer creatief jaar voor mij.

Zoals jullie al zagen in de vorige post heb een geweldig doos met verrassingen gekregen van de haakheks.
Teveel om op te noemen, ontzettend van genoten.
Een ding wil ik absoluut laten zien....iets wat ik elke dag draag....met moeite in de wasmachine terecht komt om daarna gelijk weer hoppa.... jaja....heerlijk!
Kijk toch eens wat prachtig:
Volgens mijn man een echte reuzepannenlap....mijn dochter hoopt dat ik er nooit mee op school verschijn.....en ik? Ik vind het PRACHTIG! Wil al zo lang zo graag een poncho en ja ik heb een lieve vriendin met een glazen bol!

Aangezien dit al de 4e dag is dat we hier in het hoge noorden zitten vastgevroren....is dit heerlijk warm om te dragen.

Het feit dat er steeds code rood is en dus we dus allemaal lekker warm thuis blijven heb ik ook opeens wat tijd om zelf met bolletjes wol aan de gang te gaan.
Afgelopen half jaar was het zowiezo geen doen met onze nieuwe baby-pup.

 Een lieve gekke Mechelse Herder.....ons lieve maatje....

Alleen dat lieve maatje moet een boel leren want :


Zo denkt hij ook over de Jacobussen:

 En sindsdien over alles wat er  gebreid uitziet....grrrrrr....

De nieuwste Vera de Beer ( nog niet helemaal afgewerkt) staat veilig hoog:





Deze dagen een nieuwe sok opgezet, daar brei ik dan maar aan als hij lekker slaapt....en gelukkig doet hij dat s avonds veel....




Zodra dit af is wil ik toch echt eens een Lalylala uitproberen.....ze zijn zo leuk!





5 opmerkingen:

  1. Ook voor joe een geweldig 2016 gewenst!
    Dat zal je vast heel leuk staan, zo'n poncho en het is natuurlijk ook heerlijk warm,, zeker als het door de andere haakheks is gemaakt :-)
    Succes met het hooghouden van je gebreide knuffels en veel breiplezier met de sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben blij dat je zoveel plezier hebt van de poncho! Hier haalt mijn vriend opgelucht adem omdat het tafelkleed verdwenen is :) haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook voor jou het allerbeste in 2016!
    Haha, lekker niks aantrekken van wat man en dochter van je poncho vinden, gewoon er lekker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog de beste wensen voor een goed en creatief 2016 toegewenst en je bent heerlijk verwend..leuk he die huisdieren..slopen alles wat los en vast zit ha ha ha.. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus zoals je vroeg een creatiever jaar gewenst, je kreeg een leuke poncho. Met huisdieren moet je geluk hebben, de 4 poezen hier interesseren zich helemaal niet in mijn wol :-)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen