maandag 4 januari 2016

Verrassingen

Daar zijn we dan weer in het gloednieuwe jaar!
Iedereen de beste wensen voor 2016!
Maar eerst nog even achterom kijken.
Rond de kerst stuurde ik de andere haakheks nog een doos vol verrassingen.
Met natuurlijk het een en ander rond het thema kerst.
Zo haakte ik de broek van de kerstman, die je op kan hangen aan een waslijn.
En om de pret compleet te maken haakte ik een aparte kerstboommuts!
Verder is er erg weinig uit mijn handen gekomen de afgelopen weken.
Heerlijke ontspannen en overvolle dagen gehad.
Nu weer met frisse moed aan de slag!

                                             groetjes Pauline


3 opmerkingen:

  1. Prachtige kerst verrassingen zijn het geworden..ik wens jou nog een goed, creatief 2016 toe! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier wens ik jullie een fantastisch 2016 toe!
    Wat lief dat je zulke mooie cadeautjes stuurt naar je collega haakheks :-)
    Pop lijkt zich wat verbaasd af te vragen waarom ze een kerstboom op haar hoofd moet hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oohh, dat broekje is toch uber-schattig!
    Voor jou en je familie ook de allerbeste wensen in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen