dinsdag 2 februari 2016

Olaf

Eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik helemaal niks van het hele Frozen gebeuren af weet!
Dat krijg je met grote kinderen.
Maar de figuurtjes uit deze kraker ben ik uiteraard al vaak genoeg  tegengekomen om een enkele naam te kennen.
En deze sneeuwpop is natuurlijk erg leuk.




Saskia, jullie weten wel, van de alfabetchallenge, heeft nog veel meer leuke patronen op haar blog staan.
Vooral mutsen zijn er genoeg te vinden.
Het patroon is bovendien nog gratis ook! En ook in het Nederlands.

                                                    groetjes Pauline
Afbeeldingsresultaat voor olaf frozen

5 opmerkingen:

  1. Wat een grappige muts! (ook ik weet niks van Frozen hoor :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, vooral die neus doet het hem :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig heb ik deze film gezien, die is erg leuk!
    Wat een bizarre muts, wel grappig :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke muts, zeker voor de fans van Frozen moet dit een must-have ding zijn.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaaf geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen