donderdag 11 februari 2016

Zonnestelsel

Het duurde even voor het af was...paar maanden zelfs geloof ik.
En dat terwijl ik toch echt dacht dat ik dit wel eventjes tussen neus en lippen door kon doen.
Want een paar bolletjes omhaken...kom op zeg...hoe moeilijk kan dat zijn?
Beetje zelfoverschatting!
Want het viel helemaal nog niet mee en was veel meer werk dan het leek.
Vooral de planeten die met meerdere kleuren moesten.
De aarde was vooral nogal bewerkelijk!
Je haakt die namelijk in de tapestry  techniek.
Maar uiteindelijk is ons zonnestelsel dan klaar!
Het is weer een patroon van Annemiek dat ik mocht testen.

Ik vond het wel heel origineel en mijn zoons waren uiteraard direct geïnteresseerd.
Die had ik namelijk net zo goed Stephen, Steve, Wikipedia of Bill kunnen noemen.
Altijd bezig met wetenschap en computers.
De bedoeling is dat dit planetarium in de kamer van mijn jongste komt te hangen, aan een stok of een grote ring..maar zoals pubers zijn, je weet het nooit, iets kan ook zomaar ineens weer stom zijn.

                                                       groetjes Pauline


6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je dit mocht testen! Ik vind het ook heel erg leuk bedacht door Annemiek! Mijn zoon was al enthousiast. Ik overweeg het te bestellen, als m'n zoon het niet meer leuk vindt, dan vind ik het nog wel leuk op zolder of zo :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het project is dus niet alleen door jou, maar ook door je mannen goedgekeurd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! De zwaartekrachtgolven zullen een handje geholpen hebben, dat het nu ineens af raakte ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om iets nieuw te mogen uittesten. Knap bedacht! Ben benieuwd of je zoon het zal willen in zijn kamer. Je picknickmandje ziet er ook weer heel knap uit, goed gevuld met allemaal lekkers!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om iets nieuw te mogen uittesten. Knap bedacht! Ben benieuwd of je zoon het zal willen in zijn kamer. Je picknickmandje ziet er ook weer heel knap uit, goed gevuld met allemaal lekkers!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen