dinsdag 1 maart 2016

De dikke griet

Voor mijn verjaardag heb ik het boekje:" dikke dames haken" gekregen!
Dat stond dan ook op mijn lijstje :)
Her en der zag ik al wat rondborstige dames verschijnen op de blogs.
En wat zijn ze leuk!
Binnen een week had ik er ook eentje klaar hoor.
Prima patroon, duidelijk beschreven en goed uitgedacht.
Daar word ik blij van :)
Het gepriegel viel ook reuze mee, maar ik ben dan ook wel wat gewend he.
De afwerking is nog het meeste werk, daar moet ik me altijd toe zetten.
Afgelopen week was ik wat daagjes bij mijn vriend dus dit was prima om mee te nemen.
Ik gebruik dan een toilettas voor de benodigdheden.
De dikke dame viel bij iedereen in de smaak.
Zo zat ze gezellig op de kaarsenstandaard aan tafel bij ons :)
Viel ze er af...
O jee, de dikke griet! riep mijn vriend, haha.
En vandaag mocht ze mee naar mijn werk waar ook stiekem in haar decolleté werd gegluurd... :))
Inmiddels is nummer 2 gehaakt dus die ga ik snel in elkaar naaien.

                                               groetjes Pauline



8 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd en wat is de Dikke Dame Superleuk geworden...ik denk dat er meer dames volgen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, je dikke dame! Ik heb het boekje ook, maar heb me er nog niet aan gewaagd. Misschien komt het nog, ze zien er wel fantastisch uit :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaa, goed gelukt! :-D Veel plezier met nr. 2, ik ben al benieuwd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk boekje, je ziet de dames overal op de blogs verschijnen, ik vind ze geweldig en zo te lezen jij ook. Nummer 2 is al onderweg en er gaan er zeker nog volgen denk ik.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beetje !aat, maar toch nog Van harte gefeliciteerd!
    Wat leuk om ook bij jou de eerste Dikke Dame te zien verschijnen.
    In tegenstelling tot jou vond ik het juist wél priegelwerk :-)
    Mijn eerste Dikke Dame was ook al snel een gevallen vrouw, maar nu de bank klaar is, gebeuren er gelukkig geen ongelukken meer :-)
    Veel plezier met de volgende dame!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus....je hebt nog een dikke dame in stukken in huis? Blij dat ze niet op tafel lag net als buurman destijds...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen