donderdag 14 april 2016

Aangekleed

Een blote pop geef ik natuurlijk niet weg.
Jullie hadden al het jasje gezien dat ik haakte voor deze mooie pop.
Ik breide er ook nog een mutsje bij en deed gehaakte slofjes aan de voetjes.
En toen was ze klaar om naar haar poppenmoeder te verhuizen.
Het gaat me aan het hart, eerlijk waar.
Maar gelukkig heb ik nog andere poppenkinderen :)
En wat is er nu mooier dan een kleine meid gelukkig te maken?
Het komt nog goed uit ook want ze is bijna jarig!

                                                       groetjes Pauline

3 opmerkingen:

  1. Dat is voor de pop ook leuk, dat er met haar gespeeld gaat worden!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal haar nieuwe mama blij zijn! En de pop kan lekker warm naar buiten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk voor het poppen moedertje ,en wat is mooie om iemand blij te maken .

    BeantwoordenVerwijderen