zaterdag 30 april 2016

Dame

Een tijdje geleden haakte ik al een dikke dame.
Ze bleef niet lang alleen.
Ze kreeg er een dikke vriendin bij :)
Veel gezelliger!
Het duurde even voor ik een foto kon maken omdat de dame in het blauw een flinke tijd bij de kapper zat.
Maar het is wel een stevig permanentje geworden, haha.
Ik twijfel nog of ik ze een mondje zal geven...loop natuurlijk wel het gevaar dat ze dan constant zitten te kwekken!

                                                    groetjes Pauline


5 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo met z'n tweetjes :-)
    Zelf heb ik twee dames zónder mond gemaakt: ik vind dat persoonlijker mooier, maar ik krijg regelmatig de vraag: "wanneer komen de mondjes er op?" ...
    Ik ben benieuwd waar je voor kiest :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei geweldig! Ik zou ze wel een mondje geven, want dames moeten toch kunnen kletsen haha!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suupergaaf geworden..maar wel mondjes geven hoor..kunnen de dames gezellig babbelen onder het genot van een wijntje..ha ha ha..groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Coole dames zien het eruit en dan mondjes geven lijkt me gevaarlijk, je moet dan wel tegen gekwebbel kunnen vrees ik, dus overweeg het nog maar eens. Je maakte ook prachtige vlinders zie ik!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zijn ze! Met mondje zullen ze ook zeker prachtig zijn, maar inderdaad, wel wat meer geluid produceren :-)

    BeantwoordenVerwijderen