dinsdag 19 april 2016

Dummies

Hebben jullie het ook al gezien?
Boekenvoordeel verkoopt haakpakketjes van Dummies!
Nu loop ik daar toch al graag eens binnen omdat ze een hoop leuke hobbyspulletjes hebben.
En het pakketje had ik dus al wel zien liggen.
Maar nu was het afgeprijsd en besloot ik het maar mee te nemen.
Voor oudste zoon :)
En het was erg leuk om te maken.
Duidelijke beschrijving zoals je van deze reeks ook mag verwachten en een zeer compleet pakketje materiaal.
Toch naar mijn idee, ondanks de goede stekenuitleg, niet echt geschikt voor beginners.
Dat komt vooral door het naaiwerk.
Iedereen weet dat dat het lastigste onderdeel is.
En ik vond dat daar wat meer foto's van hadden gemogen.
Gelukkig draai ik er mijn hand niet meer voor om.
En zo haakte ik dit kereltje in een dag of 3.... tussen de granny's door.
Ik zit weer heerlijk in een haakflow.
Dus op naar het volgende project!

                                                  groetjes Pauline


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk resultaat! Ja, het in elkaar zetten is altijd het lastigst... Goed gelukt in dit geval!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk ventje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen