dinsdag 12 april 2016

Eendje

Ergens in de afgelopen maanden heb ik ook nog dit eendje gehaakt.Ik weet niet meer goed waar ik het patroon vond, je kwam het een tijdje geleden overal tegen.

Wow, en dan zag ik net dat ik op Ravelry al 275 projects heb!
Dat is veel he...heel veel.
En dan te bedenken dat niet eens alles daar vandaan komt wat ik heb gemaakt.

Nu bezig om de vierkantjes van Mario aan elkaar te haken.
Valt niet mee om dat netjes te doen, zit er eigenlijk best mee te stoeien.
Halve vasten...gewone vasten..naaien..ik ben er nog niet uit.

                                                      groetjes Pauline



5 opmerkingen:

  1. Ja, dat is de grootste klus.... Je kunt nog overwegen om het met de techniek van direct aan elkaar haken te doen. Maar... dan moet je overal nog een toer omheen haken én wordt de deken groter! Wordt wel mooi!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, lief eendje!
    Flink klusje nog, de deken. Ik zou het, denk ik, in dit geval aan elkaar naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief snoezig eendje geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfffff zus, je lijkt wel n lopende band...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfffff zus, je lijkt wel n lopende band...

    BeantwoordenVerwijderen