zondag 3 april 2016

Hondje

Daar is ie weer! Het hondje :)
Voor de 4e keer gehaakt en hij blijft leuk.
Ik had hem gisteren op de grond gezet en was dat glad vergeten.
Dus vanmorgen toen ik de gordijnen van de woonkamer open ging doen schrok ik toch eventjes.
Hij leek net echt!
Zeg nou zelf, hij zegt nog net geen Woef!
Alleen nog een jasje voor hem haken, maar daarvoor moet ik eerst weten welke kleur er gewenst is.
Het haken had ik in 2 dagen gedaan ( oke, ik geef toe dat dat niet zo verstandig was voor mijn handen...)
Maar het afwerken is echt een rotklus.
Vooral die kop.Dat blijft een gepuzzel.Veel naar de foto's kijken maar.


PS:
Het patroon is helaas niet meer te koop.
En voor iedereen weer begint te mailen: ik verstrek GEEN kopie.
Ik heb er voor betaald en ben al te vaak door zogenaamde volgers belazerd.
Als je eens iemand helpt kan er geen bedankje van af.

                                        Groetjes Pauline



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooii lief beestje geworden..en groot gelijk meis..niet meer aan beginnen met patronen te delen..zelf steek je er ook onkosten in..en een bedankje is dan toch wel op zijn plaats!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het hondje is inderdaad net echt! Geweldig gemaakt!
    En groot gelijk, daar kan je gewoon niet aan beginnen. Zou ook niet eens netjes zijn tegenover de ontwerpster. Op zich wel jammer dat het niet meer te koop is natuurlijk.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, je zonen kunnen vast wel voor de "WOEF" zorgen ;-) Hij is wel weer erg goed gelukt hoor!
    Je hebt helemaal gelijk dat je niet deelt, goed dat je het erbij zet, al kun je gaan zitten wachten op het eerstvolgende verzoek natuurlijk :p Hardleers zijn sommigen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik durf wedden, dat je nog harder zou geschrokken zijn, als hij wel had geblaft vanochtend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke hond, hij lijkt inderdaad erg echt.

    BeantwoordenVerwijderen