maandag 18 april 2016

Mario

En jawel, de Mariodeken is af!!
Weer een record gebroken!
En een zere vinger....
Maar je zag het resultaat met elk blokje groeien en tja, stop dan maar eens.
Ik heb er uiteindelijk voor gekozen om de blokken met de hand aan elkaar te zetten.
Dus gewoon naaien en niet haken.
Dan krijg je veel gladdere naden.
Mijn zoon is blij met het resultaat al had het van hem wel wat groter gemogen.
Jammer hoor knul, je doet het er maar mee!
Deze deken is lekker om over je benen te leggen als je aan het computeren bent of op de bank zit.
Niet geschikt om onder te slapen!
Dat had me ook meer tijd en garen gekost.
Ik heb de deken netjes afgewerkt met 2 toeren blauwe stokjes.
Nu nog even in de wasmachine en dan kan hij in gebruik worden genomen :)
Inmiddels ben ik alweer bezig met iets anders en ook liggen er al wat bollen klaar voor een nieuw project.
Dus tot gauw!

                                                groetjes Pauline



7 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat snel gedaan! Hij is heel mooi geworden én heel herkenbaar :-)
    Nu de vinger even wat rust (er zit vast eelt op :-) en dan lekker aan wat nieuws beginnen, alhoewel.... je bént al weer bezig hé, hihi.
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel snel gedaan! En netjes ook, zo handmatig aan elkaar gezet.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf geworden! Die knullen van jou boffen zo met jou! Je hebt het weer heel snel en heel netjes voor elkaar. En als zoonlief de deken groter wilt, dan verwijs je hem toch gewoon naar de you tube-filmpjes waar je kunt leren haken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een toewijding! Grote projecten zijn (zoals je weet 😉) niet aan mij besteed! Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een toewijding! Grote projecten zijn (zoals je weet 😉) niet aan mij besteed! Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Deze posting had ik gemist, zie hem nu pas!
    Fantastisch!
    Je olifant vind ik ook superschattig!

    BeantwoordenVerwijderen