woensdag 13 juli 2016

Komkommertijd

Komkommertijd! Dat betekend geen bal op tv.
En heel veel herhalingen, zelfs van stokoude films.
Maar ja, wat herhalingen betreft...ik heb er ook eentje voor jullie!
Of eigenlijk 2 :)

Onlangs de buurmannen weer eens gemaakt.
Weer een hele klus maar toch ook wel leuk.
Was een speciaal verzoek en het moest de 18e klaar zijn.
Dat is me dus mooi op tijd gelukt!

Het patroon kan je kopen via Ravelry
Het is een patroon van Elise Wesselo en niet duur!
Voor alle duidelijkheid, dit patroon is NIET via mij te krijgen of op te vragen.





                                        groetjes Pauline

6 opmerkingen:

  1. Ze zien er mooi uit, Buurman en Buurman! Veel onderdelen, zie ik wel.... Knap gedaan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, twee leukerds! Ik ken ze niet, maar veronderstel dat ze bij jullie wel erg gekend zijn. Van TV?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de buurmannen zo supergaaff..en het is inderdaad komkommertijd..kan nog wel genieten van de Tour de France en straks de Olympische Spelen!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven leuk! En je kreeg ze toch op tijd klaar, ook altijd even spannend met een opdracht.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pauline.. ik wilde je een email sturen, over wat je zei over je voorraad garen.. tuuuuuurlijk zou ik het overschot graag willen hebben!! ga ik weer allemaal mooie dingen van maken voor bv gambia of gewoon voor mezelf!
    heb net gegoogled.. naar hellevoetsluis is het 1,5 uur met de bus en metro en tram,, ik zit er nog over te dubben...mischien het geld aan een kennis geven en dattie me dan met de auto brengt..
    maar waarom ga je halveren?? zie dat je ook al lang niks hebt geplaatst op je borduurderij.. heb je het zo druk met iets anders>> of is de handwerkwoede gezakt?
    kan je niet bereiken per email.. de link hier doet het niet (meer)mijn email is inekedc@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen