dinsdag 11 oktober 2016

Aapje

Van een bol.com-bon heb ik het boekje gehaakte lappenpoppen gekocht.
Echt een leuke aanwinst!
Ze zijn zo leuk dat ik ze bijna allemaal wel een keer wil gaan maken.
Ik heb kratten vol wol...dus voorraad genoeg.
Haha, mijn vriend werd wanhopig toen hij alle dozen en boxen vol materiaal zijn huis in zag gaan.
Snapt ook niet zo goed wat ik daar allemaal mee moet.
Nee, deze keer geen vent om truien voor te gaan breien :)
Geeft niet, dat spaart mijn spieren weer.
En er zijn genoeg anderen die ik blij kan maken met iets zelfgemaakts.
Dit aapje bijvoorbeeld is bedoeld voor mijn jongste zus, om bij haar verjaardagscadeau te doen.
Zij is zelf heel creatief EN een apenliefhebster,dus zal dit vast leuk vinden.

Nu duik ik de keuken weer in...ik ben namelijk een romantisch dineetje aan het voorbereiden.

                                                  groetjes Pauline

4 opmerkingen:

  1. Leuk, een persoonlijk en handgemaakt cadeautje!
    En vast smakelijk eten gewenst :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een schatje dat aapje! En nu maar hopen dat je zus hier niet stiekem gluurt ;-)
    Haha, dat kreeg je vriend zomaar cadeau door met jou samen te willen wonen XD
    Eet smakelijk, geniet samen van het romantsische dineetje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief aapje hoor... enne.. je vriend went er wel aan aan die garenverslaving!!!!
    eet smakelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh jaaaa ik vind ze ook zo leuk die lappenpoppen!

    Enne, hoe was je diner? :)

    BeantwoordenVerwijderen