zondag 23 oktober 2016

Konijn

Het verhuizen (en een heel nieuw leven ergens anders beginnen) had niet alleen gevolgen voor ons.
De kat verhuisde natuurlijk ook.
Nou,die heeft haar draai al helemaal gevonden hoor!
Een heerlijke tuin waar ze verbaasd naar de vogels kijkt.
En ook binnen lekker de ruimte.
Maar de konijnen waren wel een puntje....
Ze zaten al een tijdje te verkommeren in hun verouderde hokken.
En ik wilde ze zo graag een beter leven geven.
Maar dat ging niet...
Tot mijn vriendin ze adopteerde!
En wat hebben ze het bij haar geweldig!
Een enorme tuin, zand, vrijheid en een beter hok.
Natuurlijk mis ik ze soms maar ze hebben het nu beter dan ik ze ooit had kunnen bieden.
Als bedankje heb ik nu een konijn gehaakt, dat ga ik nog leuk verpakken, misschien met wat lekkers voor de konijnen erbij :)

                                          groetjes Pauline

5 opmerkingen:

  1. Wil je dit gehaakte konijn dan niet zelf houden, vanwege het gemis?
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en leuk konijn. Zou het ook als souvenir voor mezelf houden als aandenken van die periode. Maar het is dan ook een leuke attentie voor uw vriendin.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Pauline! Fijn dat de kat in ieder geval al goed gewend is :-) En jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat fijn dat je kat het ook naar zijn zin heeft!
    en je konojnen een veel beter huis hebben gevonden!
    dat scheelt een hele zorg..
    en je lappenkonijntje is erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen