woensdag 12 oktober 2016

Romantiek

Oke, een vleugje romantiek in deze gure dagen zal ik jullie niet onthouden :)
Het etentje was geweldig!
Dat zal vaker gaan gebeuren want mijn vriend vond dat een restaurant er niet tegenop kon.
Ik dekte de tafel mooi en stak kaarsen aan.
Dit alles had wel een mooie aanleiding!
Wij hebben namelijk vriendschapsringen gekocht en die kon ik gisteren ophalen.
Als voorgerecht maakte ik paprika-rundvleessoep.
Het hoofdgerecht was gevulde paprika en het dessert bestond uit chocolademousse, slagroom, ijs en soesjes.
Het was heerlijk!

En we feesten hier gewoon lekker verder want vandaag mag mijn jongste zoon eindelijk zijn diploma in ontvangst nemen!
Dat werd ook wel tijd.
Zijn school was vergeten een paar leerlingen aan te melden voor een onderdeel van het examen Nederlands.
Dat heeft hij dus pas in september kunnen maken.
Inmiddels is hij al bezig met het vervolg maar ik wil dit toch niet ongemerkt voorbij laten gaan door hun schuld!
Meneer heeft toch maar mooi zijn MBO-diploma gehaald!
                                                                 groetjes Pauline




5 opmerkingen:

  1. Oh, wat heb je goed je best gedaan! Mooie ringen hebben jullie gekocht. Ook hier feliciteer ik je zoon met zijn dilploma en jou ook als moeder zijnde, je hebt daar toch een belangrijk steentje aan bijgedragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je knappe zoon :-)
    Leuk, dat je romantische diner zo goed ontvangen is en inderdaad een mooie reden: prachtige ringen ook!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Niels en wat Prachtige ringen hebben jullie gekocht! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een dubbele felicitatie is hier wel op z'n plaats. Ik gun jullie alle geluk van de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie ringen hoor!!! en gefeliciteerd met je zoons behalen van diploma!

    BeantwoordenVerwijderen