donderdag 6 oktober 2016

Ufo,s en alles kwijt!

Verhuizen valt niet mee!
Maar ik mag niet klagen, al met al is alles best goed verlopen.
En nu ik helemaal over ben en de meeste dozen zijn uitgepakt, heb ik ook weer de rust om wat creatiefs te doen.
Al zoek ik me soms naar!
Mijn hobbymateriaal zit nog wel in dozen omdat ik nog geen kast heb.
Komt ook wel weer goed.

De ufo,s hadden zich ondertussen opgestapeld.
Ben hier al maanden mee bezig geloof ik.
Een gebreide pop...een haakwerkje uit een nieuw boekje..
En ik ben ook nog steeds met een proefhaakproject bezig, dat vlot ook al niet.
Mijn handen en polsen werken ook niet meer zo mee, dus ik moet regelmatig pas op de plaats maken.

Gelukkig ben ik niet meer zo fanatiek bezig en luister ik dus beter naar mijn lichaam.
Ik wil namelijk wel al die projecten ooit afmaken!

                                         groetjes en tot gauw! Pauline

4 opmerkingen:

  1. Dat is het nadeel van verhuizen..alles moet eerst weer een vaste plek hebben. Luisteren naar je lichaam is belangrijk...mijn rechterarm mag en kan ik ook niet lang belasten, met het gevolg dat ik ook langer over projecten doe, maar het is niet anders!! sterkte ermee! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rustig aan Pauline, alles op zijn tijd en niets ten koste van je gezondheid hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Verhuizen is best ingrijpend. Ik hoop dat je nieuwe huis snel helemaal THUIS is en dat je dan gewoon weer lekker creatief bezig kunt. Alles met mate :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. komt goed... het wordt weer kouder dus meer in huis bezig! dan vind je vanzelf voor alles een goede plek!
    het olifantje van laatst op mijn blog heb ik trouwens ook gemaakt met jouw restjes!! ben er nog steeds zo blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen