maandag 21 november 2016

Aap

Ik breidde ook weer eens een aap.
Van een bolletje dat ik bij xenos kocht vanwege de mooie kleurtjes.
Je hebt aan 1 bol al genoeg voor een aap dus dat is leuk.
Ik brei op naald 3,5 in het rond.
Het was weer even nadenken maar gelukkig was ik het nog niet verleerd.
Nog steeds leuk, die Jacobussen van Zij maakt het.
Wel je koppie erbij houden...je telt je wel een ongeluk vind ik, dus dan moet je niet afgeleid worden.
Er staat er nu al weer eentje op de pennen :)
                                                                   groetjes Pauline

2 opmerkingen:

  1. O ja, die is ook weer leuk! Toch houd ik me wel bij het haken, vind ik leuker om te doen (kan ik ook beter) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het patroon, maar maakte hem tot nu toe nog niet, wel al andere patroontjes van zij maakt het, ze zijn superleuk!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen