donderdag 29 december 2016

Feestdagen en verdrietig...

Het waren roerige tijden hier....
Veel te maken gehad met ziekte en verdriet.
Helaas heb ik mijn poes Miesje 23 december in moeten laten slapen.
Ze is net 15 jaar geworden.
Een mooie leeftijd voor een bijzondere abessijn...
Maar wat een gemis.
Dan besef je pas wat zo'n beestje allemaal betekend.
Hoeveel troost ze ons heeft gegeven...

Gelukkig waren er ook leukere dingen.
Zo heb ik een buurjongetje gekregen!
16 december geboren.
Ik breidde tussen de bedrijven door, zelfs in het ziekenhuis waar mijn vriend een ingreep onderging, een mooie stoere slaapzak!Het patroon vind je in het Nederlands als je bij Google zoekt op gebreide slaapzak.
Die werd enthousiast ontvangen. ( ps. de labels zijn te koop bij Action! )
En omdat mijn buurmeisje zaterdag 4 jaar wordt, heb ik voor haar een leuk setje gehaakt en ook nog maar een Frozen Elsa muts erbij...ik was toch lekker bezig.Patronen allemaal van Ravelry.
Want niks werkt voor mij zo goed als met mijn handen bezig zijn.
En oké, kindjes blij maken...
Want ook een 4-tal apen hebben hun weg gevonden naar kleine kinderhandjes.

Laatst ook op een kerstmarkt gestaan en daar een klein centje verdiend met kindermutsen en rendierslofjes.
Dat was ook leuk en gezellig.Helaas vergeten om meer foto's te maken..


En zo gaan we dan langzaam dit jaar uit.
Het was een bewogen en bijzonder jaar.
Ik kijk uit naar een mooi en prachtig 2017!
Alvast iedereen een fijne jaarwisseling!

Lieve groeten van de haakheksen
Pauline en Esther


3 opmerkingen:

  1. Wat verdrietig van Miesje, wel heeft ze een mooie leeftijd bereikt maar je kunt ze niet missen he...sterkte!!
    Mooie dingen heb je gemaakt, beterschap voor Anton, en een Prettige jaarwisseling toegewenst en een Voorspoedig 2017!! Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je lieve Petra, ik kan haar zeker nog niet missen...het einde kwam toch plotseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, dat is zeker verdrietig!
    En dan nog zorgen om Anton... sterkte daar en beterschap voor Anton.
    Ik hoop dat 2017 een prachtig jaar voor jullie wordt.
    Jullie buurkindjees boffen maar met zo'n buurvrouw, wat heb je weer sumer gave cadeau's gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen