zondag 8 januari 2017

De haakheksen zeggen: vaarwel

Ja jullie lezen het goed.
Na lang wikken en wegen hebben we besloten een punt achter dit blog te zetten.
Het bloggen heeft zijn langste tijd gehad en dat merkten wij ook aan de reacties.
Die kwamen er steeds minder en verder waren het vooral voorbijgangers die om patronen bedelden.
De fijne contacten die we hebben zullen we zeker niet kwijtraken!
Waarschijnlijk gaan we in een andere vorm verder op facebook.

Rest ons jullie allemaal het beste te wensen!

Dit blog blijft voorlopig wel staan maar we plaatsen dus niet meer.

Hartelijke groeten van

Esther en Pauline

6 opmerkingen:

  1. Jammer dames, ik las dit blog met veel plezier, maar respecteer jullie besluit..hopelijk gaan jullie verder op Facebook!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snik snik.... ik ga dit blog met al jullie mooie creaties missen :-( Ik begrijp jullie wel hoor, je steekt er veel energie in en als je dan weinig response krijgt is dat niet lonend. Dank jullie wel voor al die jaren inspiratie en gezelligheid. Sturen jullie me wel op fb een uitnodiging als jullie een pagina zijn begonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer! Ik wens jullie veel succes en plezier bij alles wat jullie in de toekomst gaan doen (creatief én privé).
    Voor de laatste keer, groetjes weer.
    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer! Wel fijn dat de blog nog online blijft, want jullie hebben heel wat leuke dingen en ideeën gedeeld in al die tijd!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o, jammer. ik blijf jullie volgen op je andere blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook ik vind het jammer... ik blijf in elk geval gewoon doorgaan ..kan lekker mijn ei kwijt in de blogs.
    pauline en esther.. het gaat jullie goed!!

    BeantwoordenVerwijderen