donderdag 14 september 2017

Borre

Weer druk aan het haken op het moment, al voel ik dat ik weer een pauze zal moeten gaan nemen.
Ik werk met kinderen en dat is natuurlijk erg dankbaar publiek om wat voor te haken of breien!
De mogelijkheden zijn eindeloos en ik heb ze in het afgelopen jaar dan ook al aardig verwend zoals in het overzichtje te zien was.
Een knuffel bij een boekje maken vind ik altijd erg leuk!
Zo haakte ik in het verleden al Ivo en dit jaar maakte ik een grote Olivia.
Nu was Borre aan de beurt.
Borre is nogal populair op de basisschool in de jongste groepen die leren lezen.
Het patroon van deze leuke Borre is in het Nederlands en je vind het HIER
Erg leuk om te haken! Goed en duidelijk beschreven.

Als 1 van mijn kindjes jarig is geef ik graag een boekje cadeau wat hen aanspreekt en dan is het extra leuk als er een zelfgemaakte knuffel bij zit!
Op de foto zien jullie ook onze nieuwe kat Sky.
Sinds maart hebben we deze lieve jonge kater nadat onze Miesje in december vorig jaar stierf.
Zoals Abessijnen zijn, lekker eigenwijs maar ook heel aanhankelijk! Dus hij vond het alleen maar interessant dat ik een gekke knuffel in zijn mand legde :)




3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Borre!
    Veel plezier met jullie kat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad een leuk idee (ook als kraamkadootje) om een knuffel bij een boekje te haken.
    Borre is echt TE leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kado.. zelf ken ik borre niet, denk dat mijn kleinkinderen andere methodes hebben.

    BeantwoordenVerwijderen